Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Anmeldelser af bøger, film m.v. om Fibromyalgi - ÅBEN sektion :: Bøger, Film, DVD m.v. om Fibromyalgi

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
ROSE
Gå til side  1 2
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Rikke
07 mar 2008, 16:52:56
Gæst
Har også læst Rose, men kunne ikke rigtig genkende mig selv i ret meget af den, var skuffet, men folk oplever jo sygdommen forskelligtsmile.png
Tilbage til toppen
JEN
04 jun 2008, 18:07:40
Registeret medlem #8
Oprettet: 01 jul 2007, 13:17:16

Postnr. og By: Falster
Har også læste bogen Rose og jeg kunne absolut ikke stoppe med at læse den. Alt det, hvor hun beskriver, hvordan hun forgæves forsøgte at passe sit arbejde trods smerter, gik lige "i hjertet" på mig. Havde det på akkurat samme måde. Heldigvis måtte jeg ikke kæmpe med kommunen, sådan som hun beskriver - det er ganske uhørt. Da jeg havde læst den, måtte jeg simpelthen fortælle min mand om den - det er så dejligt at læse, at andre har haft det på samme måde som en selv - man er ikke helt skør
Hilsen JEN
Tilbage til toppen
webbelin
04 jun 2008, 21:56:54
Registeret medlem #31
Oprettet: 18 jul 2007, 20:35:07

Postnr. og By: Nordjylland
Hejsa Jen ..

jeg havde det som dig.. jeg kunne også
 godt kende det hele igen.

men det er måske fordi vi begge
kommer fra det samme omerådet
,her hvor term er en del af
hverdagen

Karin der skrev bogen Rose er en
rigtig sød pige.

Jeg har vært til flere af hendes foredrag
Tilbage til toppen
Bomus46
09 jun 2008, 10:34:50
Gæst
mad.pngJeg misunder jer ikke men hvor ville jeg gerne jeg kunne konsentrere mig om at læse for det har jeg tidligere gjort og havde stor fornøjelse af det, men jeg kan ikke læse bøger mere, kun små artikler m. m. God læselyst til jer allespecial.png
Tilbage til toppen
JEN
09 jun 2008, 18:41:14
Registeret medlem #8
Oprettet: 01 jul 2007, 13:17:16

Postnr. og By: Falster
Hej Bomus!
Kender godt det med manglende koncentration - har altid været en læsehest - og jeg slapper dejligt af med at læse bøger. Kommer dog tit hjem med bøger fra bibliotek, som jeg efter et par siders læsning, godt kan se, at den har jeg da vist nok læst før og når jeg er færdig med en bog, må du ikke bede mig om at fortælle, hvad den handlede om, men bare det med at sidde med en bog, som dog ikke må være for stor, så smerter hænderne for meget, ja alt er godt nok besværligt med denne sygdom....
Hilsen JEN
Tilbage til toppen
hjerterum
10 jun 2008, 18:58:49
Gæst
Øv ville låne bøgerne, så var over for at ville reservere dem, men de havde dem slet ikk, ikke en af dem så nu vil de se om de kunne skaffe dem til mig men de kunne ikke love noget hmmm...frown.png
Tilbage til toppen
Spurven
10 jun 2010, 16:19:44
Registeret medlem #372
Oprettet: 11 mar 2010, 09:01:54

Postnr. og By: Midtsjælland

Har nu også læst ROSE - og jeg må sige som andre, jeg kunne næsten ikke lægge den fra mig ... og så var jeg alligevel ind imellem nødt til bare at holde en pause for at trække vejret dybt ... for hold da op ... det var bare så genkendeligt, det meste af det. Jeg blev nødt til at læse bogen igennem 2 gange, det gør jeg ellers kun meget sjældent, og da ikke lige efter hinanden, men det blev jeg bare nødt til. 

Jo, det var bestemt en god bog, der varmt kan anbefales.

Knus fra 
Tilbage til toppen
Jytte
10 jun 2010, 17:03:40
Registeret medlem #394
Oprettet: 31 maj 2010, 11:11:08

Postnr. og By: 3390 Hundested
Endnu en bog, jeg ikke havde hørt om, men glæder mig meget til at læse. Skønt! Er fluks bestilt på biblioteket. De havde den godt nok ikke, men håber de kan skaffe den fra et andet bibliotek. Jeg har bare det problem, at jeg er ved at blive helt stresset over alle de bøger, jeg gerne vil læse smile.png- har altid flere i ordre på biblioteket og køber også en del i bogklubber - og de har det med at komme på én gang. Men at læse gode bøger er noget af det bedste, jeg ved. Det kan også hjælpe til at abstrahere lidt fra smerterne. Men jeg har det ligesom dig, Jen - at bagefter kan jeg ikke huske eller fortælle, hvad den handlede om - men jeg nød det, så længe det varede! Har også flere gange fået købt en bog, som jeg så fandt i bogreolen, da jeg kom hjem - men havde glemt, jeg havde både købt og læst. sad.png
Mange hilsener
Jytte
Tilbage til toppen
Jytte
10 jun 2010, 17:06:31
Registeret medlem #394
Oprettet: 31 maj 2010, 11:11:08

Postnr. og By: 3390 Hundested
Nå - så glemte jeg det igen - at forstørre teksten - derfor kommer det lige igen her. Jeg må snart lære det.

Endnu en bog, jeg ikke havde hørt om, men glæder mig meget til at læse. Skønt! Er fluks bestilt på
biblioteket. De havde den godt nok ikke, men håber de kan skaffe den fra et andet bibliotek. Jeg har bare det problem, at jeg er ved at blive helt stresset over alle de bøger, jeg gerne vil læse smile.png- har altid flere i ordre på biblioteket og køber også en del i bogklubber - og de har det med at komme på én gang. Men at læse gode bøger er noget af det bedste, jeg ved. Det kan også hjælpe til at abstrahere lidt fra smerterne. Men jeg har det ligesom dig, Jen - at bagefter kan jeg ikke huske eller fortælle, hvad den handlede om - men jeg nød det, så længe det varede! Har også flere gange fået købt en bog, som jeg så fandt i bogreolen, da jeg kom hjem - men havde glemt, jeg havde både købt og læst. sad.png
Mange hilsener
Jytte
Tilbage til toppen
Gå til side  1 2  

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF