Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Generel debat - ÅBEN sektion :: At leve med fibromyalgi - hvordan

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Forskellige symtomer
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Karina Marie
04 mar 2017, 21:26:37
Registeret medlem #1136
Oprettet: 12 okt 2016, 22:25:04

Postnr. og By: 4060

Hej 
Jeg blev diagnosticeret for 6 mdr. Siden og bliver hele tide opmærksom på nye symtomer. Måske er de en del af det at leve med fibromyalgi......jeg ved det ikke og vil derfor gerne høre om jeres erfaringer om følgende symtomer;

- forstyrrelser i menstruationscyklus 
- mavesmerter bl.a. Oppustet, hårdmave, luft
- synsforstyrrelser
- hævelser om øjne
- smerte i tænder
- tissetrang uden fysisk behov

Håber at høre om nogle af jer genkender disse symptomer 
Tilbage til toppen
Engel
22 mar 2017, 16:28:57

Registeret medlem #646
Oprettet: 03 okt 2011, 17:05:26

Postnr. og By: jylland
Hej Karina Marie. Jeg ser først nu dit indlæg og skynder mig at svare. Allerførst velkommen på siden, som dog er ved at flytte over til Facebook og derfor har der ikke været så meget trafik herinde længe.
De symptomer du beskriver er kendte symptomer ved fibromyalgi - og listen er såmænd meget længere.
Mange har en del af dem, - nogen har dem alle og man kan opleve symptomerne i større eller ringe grad.
Jeg vil anbefale dig at melde dig ind i Dansk Fibromyalgi Forening www.dff.dk, hvor du kan finde en masse brugbare oplysninger om hvordan fibromyalgi udarter sig.
Hvis du kigger lidt rundt på vores side her på fibronet.dk så kan du også finde rigtig mange guldkorn fra tiden løb, for der er rigtig mange der har skrevet om deres erfaringer m.m. Ellers bare skriv igen
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF