Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Min hverdag og anden hyggesnak - ÅBEN sektion :: Velkommen til nye brugere |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
Velkommen til Nick! |
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
|
Ophavsmand | Indlæg | ||
Lenam |
| ||
![]() Registeret medlem #207 Oprettet: 11 sep 2008, 15:23:39Postnr. og By: Esbjerg N. Indlæg: 2765 | Hej Nick! Her fra skal lyde et hjerteligt velkommen til Fibronettet. Jeg glæder mig til at lære dig nærmere at kende. Kærligst Lenam | ||
Tilbage til toppen | | ||
nick |
| ||
![]() Registeret medlem #1131 Oprettet: 25 sep 2016, 13:31:26Postnr. og By: 9870 sindal Indlæg: 1 | Hej Lenam Glæder mig også til at lære det hele at kende mvh nick | ||
Lenam |
| ||
![]() Registeret medlem #207 Oprettet: 11 sep 2008, 15:23:39Postnr. og By: Esbjerg N. Indlæg: 2765 | Hej Nick! Kan se i Chatboxen på forsiden, at du har svært ved at finde rundt. Det ser heldigvis ud til, at det lykkedes for dig. Jeg kan fortælle dig at mange af os(ikke PC-drevne), indimellem også har haft svært ved at finde rundt). Men spørg bare på ny, om nødvendigt. Vi må jo hjælpe hinanden. Jeg og sikkert mange andre, har et ønske om at skriftstørrelsen kommer op på nr. 5, da en del har svært ved at se noget, som er skrevet for småt. Kærligst Lenam | ||