Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Nyheder, information og teknik - ÅBEN sektion :: Information og nyheder

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Ny admin og moderator på fibronet.dk
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Engel
19 nov 2014, 16:19:25

Registeret medlem #646
Oprettet: 03 okt 2011, 17:05:26

Postnr. og By: jylland

Hej alle.
Da jeg hørte at der p.t. kun er Bette Pjok som admin, har jeg tilbudt min hjælp og er nu ny med-admin og moderator på fibronet.dk og glæder mig til samarbejdet.

[ billede slået fra ]
[/html]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
19 nov 2014, 18:37:18
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted

Og jeg er meget glad for at du har tilbudt din hjælp. Så derfor vil jeg byde dig hjertelig velkommen i din nye funktion. Og jeg glæder mig meget til dette samarbejde.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Lenam
21 nov 2014, 17:18:08
Registeret medlem #207
Oprettet: 11 sep 2008, 15:23:39

Postnr. og By: Esbjerg N.

Hej Engel!

Fornemt, at du kan og ligeledes vil give dine kræfter til siden. 

Jeg er sikker på, at Bette Pjok er glad for dit tilbud.

Kærligst Lenam
Tilbage til toppen
Bette Pjok
21 nov 2014, 19:50:55
Administrator

Registeret medlem #1

Ja, jeg er rigtig glad for at jeg fik det tilbud, hvorfor jeg naturligvis sagde ja tak til det.

Og jeg håber at I vil være rigtig mange der vil hjælpe med at finde nye artikler m.v. til websiden, og også være flittige deltagere i forum.

Jo flere der deltager, jo mere liv vil der jo være herinde. Og jo mere liv der, jo mere dejligt vil det jo også være at kigge herind.

Det er kun brugerne af denne side, der kan gøre siden til en god side.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Engel
22 nov 2014, 14:39:01

Registeret medlem #646

Jeg er lige blevet bekendt med at Dansk fibromyalgi forenings facebookside er blevet lukket,
så vi kan da ønske at nogen af dem finder herind.
Ligger der egentlig et link her til www.fibronet.dk på nettet når man googler fibromyalgi?
Jeg kan ikke engang huske hvordan jeg selv fandt herind i sin tid for vel godt 3 år siden

[ billede slået fra ]
[/html]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
23 nov 2014, 08:59:43
Administrator

Registeret medlem #1

Ja, det gør der. Men temmelig langt ned på listen. Det er vist først på side 3 at den dukker op.

Jeg har ikke rigtig tilstrækkelig viden om, hvordan man får den højere op - bortset fra naturligvis at mange flere af vores medlemmer/brugere kom herinde meget oftere end de gør.

Den anden mulighed er at betale Goggle for at komme højere op på listen. Men det er der ikke penge til, da det heller ikke er helt billigt med den slags "betalte placeringer" hos Google.  
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Skille
21 dec 2014, 10:44:55
Registeret medlem #116
Oprettet: 28 feb 2008, 19:43:21

Postnr. og By: "Gailisi" ,Jaunberze , Dobele

Fantastisk Engel, du er jo en engel. Flot at du vil bruge din tid på at alle andre kan nyde siden
Knuz Skille
Tilbage til toppen
Engel
21 dec 2014, 11:45:26

Registeret medlem #646

Hej Skille.
Tak for de søde ord Jeg har stadig så meget at gi' af og vil gerne hjælpe der hvor jeg kan.

Det er bestemt et forsøg værd at få siden til at "køre" igen, så vi kan få nye medlemmer, gode debatter, svar, nye metoder, ideer, hjælp og vejledning.
Især til de nye der kommer til, som står der hvor vi selv stod engang, men vi er bare kommet videre og har lært på "den hårde måde" (stadig lærer) at leve med en kronisk smertelidelse.
Det kræver sin kvinde/mand at navigere i og finde en rimelig og tålelig måde, der kan passe ind i den enkeltes liv.

Det vil jeg gerne være med til at hjælpe andre på vej med - og her er masser af hjælpsomme og søde mennesker med samme lidelse og erfaringer, som altid er parat med et godt råd, støtte og vejledning ud fra egne oplevelser med det at have fået diagnosen fibromyalgi og leve med den.
På trods af at energi og kræfter ikke altid slår til, så kan man her efter formåen deltage aktive eller blot kigge med i en periode, - alt efter hvordan helbredet har det lige p.t.
- og man er altid velkommen når man igen "er med"
Rigtig god 4. advent til Jer alle.

Tilbage til toppen
Skille
21 dec 2014, 18:56:06
Registeret medlem #116
Oprettet: 28 feb 2008, 19:43:21

Postnr. og By: "Gailisi" ,Jaunberze , Dobele

Jeg kan kun give dig ret Engel, jeg ved selv hvor utrolig stor hjælp siden var for mig da jeg var igang med at søge førtidspension og stor respekt til dig fordi du kan give så meget tilbage igen til siden og alle de nye der sikkert kommer til. 
Held og lykke med det , jeg håber virkelig at i får held af at få siden til at gå godt igen, hvis det halter lidt nu, til glæde for os alle og alle dem der vil komme til med tiden

Jeg har det selv lidt som om jeg ikke føler mig helt hjemme på siden mere( det er jo klart min egen skyld fordi jeg ikke kommer der ret tit ), men siden har ændret sig, nye er kommet til som jeg ikke kender og der er ikke ret mange af "de gamle" tilbage og så kan man jo godt føle sig lidt fremmed.
På et tidspunkt var jeg næsten afhængig af siden og var inde hver dag, nogle gange flere gange om dagen, men da jeg så flyttede hertil og fik så meget nyt i mit liv så var der en periode hvor jeg ikke var der og da jeg så forsøgte mig lidt igen så var det at jeg ikke helt følte mig hjemme. 
Jeg tror at man er " nødt " til at komme ind på siden jævnligt for at følge med i hvad der sker og for at føle sig hjemme, kommer man kun sjældent som jeg gør nu , så skal man jo læse enormt meget op for bare at føle sig nogenlunde opdateret og ellers bliver det sådan lidt overfladisk og så er det at jeg ikke kommer igen den næste dag.
Men jeg har stadig håb og ønske om at komme ind og være med til at dele sorger og glæder og ikke mindst støtte og hjælpe dem der har brug for det.
Knuz Skille
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF