Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Nyheder, information og teknik - ÅBEN sektion :: Information og nyheder

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Vigtig information om Fibronet.dk og forum
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Bette Pjok
02 feb 2012, 09:07:06
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted

Vi har nu 2 "lukkede afdelinger" her på http://fibronet.dk

Den nyoprettede afdeling/sektion der kun kan LÆSES og skrives i af de betalende medlemmer.

Og så den almindelige "lukkede afdeling" hvor kun registrerede bruger kan læse og skrive indlæg.

Ingen af disse 2 "lukkede afdelinger" kan findes via google eller andre søgemaskiner.

Den "åbne afdeling", hvor alle, også tilfældige gæster, kan læse, men kun registrerede brugere kan skrive, kan findes via google og andre søgemaskiner.

De 2 "lukkede afdelinger" er altså lige meget sikrede så ingen uvedkommende kan læse med der.

Jeg har, som tidligere nævnt, flyttet "Min hverdag" og "lægebesøg" fra den åbne til den lukkede afdeling. Disse kan altså nu kun læses og skrives i af registrerede (og betalende) brugere og ingen anden. De kan altså heller ikke længere findes via google.  

Tilbage til toppen
Hjemmeside
Blunka
02 feb 2012, 13:39:24
Gæst

Hej Bette Pjok

Det er supert at du har flyttet "min hverdag" og "lægebesøg" over i den lukkede afdeling, jeg gik og tænkte på at foreslå det igår, men så havde du allerede gjort det

Knus fra Blunka

Tilbage til toppen
Bette Pjok
02 feb 2012, 14:49:15
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted

Til almindelig orientering vil jeg lige præcisere at INGEN af de grupper der hele tiden har været i den lukkede sektion, hvor man skulle være registreret medlem for at kunne læse og skrive, er det meningen at der skal laves noget som helst om på.

Alt dette er som det altid har været, og der er absolut ingen planer om at lave om på det.

Det eneste "nye" der i realiteten er sket, er at der er oprettet én enkelt ny gruppe for dem der er betalende (abonnementer, doneringer og bankoverførsler).

Denne er oprettet fordi jeg rent faktisk har fået tilsendt det ønske fra et par af dem der har betalt. Og jeg finder det da også helt rimeligt at får sådan en gruppe, når det nu er dem der er med til at financiere driften.

Som nævnt, så er der ingen ændringer (og da slet ikke forringelser) for de almindelige registrerede brugere. De kan stadig alt det samme som de har kunnet hele tiden. 

Tilbage til toppen
Hjemmeside

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF