Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Anmeldelser af bøger, film m.v. om Fibromyalgi - ÅBEN sektion :: Bøger, Film, DVD m.v. om Fibromyalgi

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Kvinders sundhed. Af Alice D. Domar & Henry Dreher.
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Spurven
10 jun 2010, 16:57:46
Registeret medlem #372
Oprettet: 11 mar 2010, 09:01:54

Postnr. og By: Midtsjælland

Kvinders sundhed. Krop - psyke - harmoni.

Bogen handler ikke specielt om fibromyalgi - men om kvinders vilkår og de sygdomsfremkaldende stress faktorer, der er i vores liv, samt om hvordan vi kan håndtere disse stress faktorer og dermed lære at leve med kroniske smerter.

En øjenåbner for mig - jeg har haft stor glæde af at læse bogen. Den indeholder gode forslag til lidt efter lidt at ændre på hverdagen, så stress mindskes og livskvaliteten forbedres.

Bogen kan varmt anbefales. De kapitler, man ikke synes er aktuelle, kan bare springes over, uden at bogens kvaliteter går tabt.

Knus fra
Tilbage til toppen
Jytte
10 jun 2010, 17:10:55
Registeret medlem #394
Oprettet: 31 maj 2010, 11:11:08

Postnr. og By: 3390 Hundested
Hej Spurven

Kiggede lige i min bogreol - og fandt bogen. Endnu en af de bøger, jeg har købt, men ikke fået læst. Godt du mindede mig om den - så den kan komme med i køen af bøger, jeg gerne vil læse snart.

Mange hilsener
Jytte
Tilbage til toppen
Spurven
10 jun 2010, 17:29:17
Registeret medlem #372
Oprettet: 11 mar 2010, 09:01:54

Postnr. og By: Midtsjælland
Hej Jytte!

Hvor heldigt, at du har den i reolen. Jeg har den fra biblioteket, og jeg genlåner og genlåner den, for der er nogle afsnit, jeg gerne vil læse igen.

God læselyst og knus fra
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF