Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Anmeldelser af bøger, film m.v. om Fibromyalgi - ÅBEN sektion :: Bøger, Film, DVD m.v. om Fibromyalgi

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Når mor eller far har kroniske smerter.........
Gå til side  1 2
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Heidi Konstanse
24 apr 2010, 10:24:07
Registeret medlem #65
Oprettet: 10 okt 2007, 09:54:53

Postnr. og By: Gjøvik
Lært meg etter mange års hjelp og åpne opp det som sitter innerst i meg, snakke om det. Det må til for slippe det ut, bearbeide det, og komme videre.

Tross i min unge alder straks 30 så har jeg opplevd mye av livets
mørke sider, fått med meg mye erfaring. Det har også utviklet meg som menneske, og gitt meg en stor innsikt for andres problemer og hvordan de har det.

Var sånn i oppveksten at jeg følte ikke noe fellesskap med de som var på min alder. Var mye mer voksen en de hele tiden pga
alt som skjedde rundt meg. Derfor slo jeg meg til ro tidlig giftet meg da var 20 fikk ei datter da var 21.Det var det rette for meg. Vært gift i 10 år alt til sommeren.
Jeg også hadde min ungdoms tid raseperiode en stund fra jeg var 17 til 18 år. Vært gjennom det. Det er viktig det også.

Livet er nå engang sånn at det er både bra og vonde opplevelser/erfaringer som utvikler oss som mennesker.
Vi lærer så lenge vi lever. Ting kunne alltids vært mye verre også.
Tilbage til toppen
Gå til side  1 2  

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF